Правила повернення при оплаті на сайті https://www.apollonia.ua/apollonia_hotel/
Для повернення коштів Вам необхідно надати заяву на ім’я ФОП, (потрібно вказати повне ім’я ФОП вказаного в рахунку, Додаток), з проханням про повернення грошей згідно оплаченого рахунку №________ від ..20___ р в розмірі ____ грн. (заява повинна бути написана від руки, з підписом і датою).
У заяві необхідно вказати номер рахунку кредитної картки, з якої здійснювалася оплата (на іншу картку кошти не повертаються), саме на цю картку буде здійснено повернення сплаченої суми. Також необхідно вказати реквізити банку, в якому здійснювалась оплата, а саме: код ЄДРПОУ, МФО і розрахунковий рахунок банку.
Скан-копію заяви (в електронному варіанті) потрібно надіслати на електронну адресу: nickolay@radlinsky.com.ua
Після перевірки коректності, оригінал заяви потрібно надіслати на поштову адресу: вул. О.Оксанченка, 29, Полтава, 36021 Україна (з позначкою «Готель Аполлонія»).
Можливі причини для повернення коштів:
- Скасування бронювання через непередбачені обставини: Наприклад, скасування подорожі через хворобу або інші невідкладні особисті причини.
- Невідповідність послуг очікуванням: Гість має право вимагати повернення коштів, якщо умови проживання не відповідали заявленим стандартам або були значні недоліки в наданих послугах.
- Подвійна оплата: У разі якщо гість випадково здійснив оплату двічі за одне бронювання.
Після отримання коректно заповненої заяви на повернення (оригіналу), кошти будуть повернуті на рахунок гостя, з якого проводилась оплата.